Καλώς ήρθατε στη σελίδα Aloe Life Club.

Στη σελίδα μας μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά για τα προιόντα της Forever Living Products και την επιχειρηματικη ευκαιρια που σας προσφερει.


Επιχειρηματική Πρόταση

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΤΥΑΚΟ MARKETING;

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΜΕ ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ MARKETING

Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι απλά η σύσταση και προώθηση αυτών που μας αρέσουν.
Αυτό είναι κάτι που κάνουμε καθημερινά, τόσο εμείς όσο και όλοι. Η δικτύωση είναι μια φυσική δραστηριότητα που ο καθένας μας ασκεί. Στο δικτυακό μάρκετινγκ εμείς απλά εισπράττουμε επιπλέον ν επιταγές παθητικού εισοδήματος;(εισοδήματος από συστάσεις που ανταποκρίθηκαν) κάνοντας κάτι που ούτως ή άλλως κάνουμε καθημερινά.
ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Μια από τις αγαπημένες μου ταινίες είναι η Πολίτικη Κουζίνα (και φυσικά στη θέση του μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη δημοφιλή ή/και επίκαιρη ταινία). Πιστεύω ότι είναι μια ταινία που επίσης άρεσε σε πολλούς άλλους ανθρώπους., αφού αποτελεί μια από τις εμπορικότερες ταινίες του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου.
Σκέψου ότι πίνεις καφέ με έναν φίλο σου. Ο φίλος σου λέει
«Δικτυακό Μάρκετινγκ ;Δεν ξέρω και πολλά για αυτό, πάντως μάλλον είναι κάτι που εγώ δεν θα μπορούσα να κάνω».
Γιατί λέει κάτι τέτοιο; Γιατί απλά δεν γνωρίζει τι είναι δικτυακό μάρκετινγκ. Νομίζει ότι πρέπει να κάνει πωλήσεις, ότι χρειάζονται δεξιότητες παρουσίασης ή ότι θα πρέπει να γνωρίζει πολλούς πωλητές ή έχει στο μυαλό του κάποιες άλλες από τις παρανοήσεις σχετικά με το τι είναι το δικτυακό μάρκετινγκ.
Η δουλειά σου είναι να εκπαιδεύσεις τον φίλο σου με τα γεγονότα γύρω από το δικτυακό μάρκετινγκ. Και στη συνέχεια ο φίλος σου είναι ελεύθερος να διαλέξει, να πάρει μια απόφαση για αν θα γραφτεί ή όχι, μια απόφαση όμως που θα βασίζεται στις σωστές πληροφορίες.
Θα μπορούσες λοιπόν να χρησιμοποιήσεις το παράδειγμα της ταινίας Πολίτικη Κουζίνα για να του δείξεις πως δουλεύει το Δικτυακό Μάρκετινγκ. Η συζήτηση σας θα μπορούσε να ήταν η ακόλουθη.
ΕΣΥ Είδες την Πολίτικη Κουζίνα;
ΦΙΛΟΣ Ναι ήταν καταπληκτική.
ΕΣΥ Όταν πήγες στον κινηματογράφο αφού αγόρασες το εισιτήριο πήρες και κάποια snacs από το μπαρ;
ΦΙΛΟΣ Βέβαια. Περιμένοντας να ξεκινήσει η ταινία. Ήταν λίγο ακριβότερα , αλλά μου άρεσε το ποπ κορν.
ΕΣΥ Αφού είδες την ταινία, το κράτησες μυστικό; ¨η μίλησες για αυτή σε κάποιους γνωστούς σου;
ΦΙΛΟΣ Όταν γύρισα σπίτι, τηλεφώνησα στην αδερφή μου και της είπα ότι αυτή κι ο άντρας της θα έπρεπε οπωσδήποτε να την δουν. Γιατί ήταν κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-η!. Οι περιγραφές, οι γεύσεις, τα συναισθήματα. Όλα.
ΕΣΥ Τελικά η αδερφή σου και ο άντρας της πήγαν να την δουν μετά από τη σύσταση που έκανες;
ΦΙΛΟΣ Και βέβαια πήγαν. Έκλεισαν και πήγαν την επόμενη μέρα.
ΕΣΥ Άρα αγόρασαν 2 εισιτήρια και μάλλον θα πήραν και αυτοί κάποια σνακς από το μπαρ, σωστά;
ΦΙΛΟΣ Ναι. Και η ταινία τους άρεσε πολύ.
ΕΣΥ Την σύστησαν και αυτοί σε άλλους.
ΦΙΛΟΣ Δεν ξέρεις την αδερφή μου!!! Είναι μια κινητή διαφήμιση. Το είπε σε όλους τους συναδέλφους της, στους γνωστούς , στις φίλες της , στους γονείς των παιδιών στο σχολείο που είναι καθηγήτρια. Ο άντρας της το είπε σε όλους τους φίλους του και δικηγόρους και όλοι πήγαν να δουν την ταινία.
ΕΣΥ Όλοι αυτοί λοιπόν αγόρασαν εισιτήρια και επίσης κάποια σνακς από το μπαρ.. Μετά τι έγινε;
ΦΙΛΟΣ Υποθέτω και αυτοί θα το είπαν στους φίλους τους, Είναι δύσκολο να κρατήσεις μυστικό μια τέτοια ταινία. Οι γεύσεις ανάβλυζαν μέσα από τις εικόνες και τις περιγραφές και το όλο κλίμα ήταν υπέροχο.
ΕΣΥ Λοιπόν φίλε , αυτό που έκανες ήταν δικτυακό μάρκετινγκ. Είναι κάτι δηλαδή που ούτως ή άλλως κάνουμε όλοι καθημερινά. Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι απλά το να συστήνεις αυτά που σου αρέσουν στους άλλους -; συνήθως στους φίλους και γνωστούς σου. Εάν αυτό που προτείνουμε τους φαίνεται ενδιαφέρον, τότε ίσως το δοκιμάσουν και αυτοί. Οι φίλοι μας δεν έχουν καμία υποχρέωση να δουν την ταινία/Μπορούν να δεχθούν ή να απορρίψουν την πρόταση μας. Ελεύθερα. Αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από αυτούς.
Εμείς κάνουμε το καθήκον μας εκπαιδεύοντας τους στο ότι έχουν και αυτή την επιλογή. Η απόφαση να αξιοποιήσουν αυτή την επιλογή είναι αποκλειστικά δική τους. Αυτό ονομάζεται δικτύωση.
ΦΙΛΟΣ Σε αυτή την περίπτωση συμφωνώ ότι κάνω δικτύωση και εγώ καθημερινά. Τι σπουδαίο λοιπόν έχει η δικτύωση;
ΕΣΥ Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν Δικτυακό Μάρκετινγκ καθημερινά. Απλά δεν πληρώνονται για αυτό που κάνουν.
Ας πάρουμε το παράδειγμα του ιδιοκτήτη του κινηματογράφου. Μπορεί να έκανε κάποιες διαφημίσεις για να προωθήσει την ταινία. Όμως αυτού του είδους; Οι διαφημίσεις δεν έχουν μεγάλα αποτελέσματα.. Βλέπεις κατακλυζόμαστε από διαφημιστικά μηνύματα και για αυτό τα περισσότερα από αυτά τα αγνοούμε. Και επιπλέον δεν εμπιστευόμαστε αυτές τις διαφημίσεις. «Όμως εμπιστευόμαστε και σεβόμαστε τους φίλους μας. ¨Όταν ένας φίλος μας λέει ότι μια ταινία είναι καταπληκτική , εμείς το ακούμε προσεκτικά. Αυτή η προφορική διαφήμιση, η σύσταση από τον ένα φίλο στον άλλο αξίζει δέκα φορές περισσότερο σε αποτέλεσμα από το αποτέλεσμα που φέρνει μια διαφήμιση στο ραδιόφωνο ή στις εφημερίδες.
Εάν ο ιδιοκτήτης του κινηματογράφου ρωτούσε τους θεατές του περασμένου μήνα της ταινίας από πού άκουσαν για αυτή θα διαπίστωνε ότι οι περισσότεροι ήρθαν λόγω αυτής της προφορικής διαφήμισης.
Έτσι σαν μια ειλικρινή ένδειξη ευγνωμοσύνης, θα σου έστελνε (αν ακολουθούσε το σύστημα του δικτυακού μάρκετινγκ) μια επιταγή διαφημιστικών συστάσεων. Γιατί; Γιατί εάν δεν έκανες εσύ αυτές τις συστάσεις που στη συνέχεια πολλαπλασιάστηκαν γεωμετρικά, όλοι αυτοί οι επιπλέον πελάτες δεν είχαν έρθει στον κινηματογράφο του.
ΦΙΛΟΣ Δεν έχω πάρει ποτέ μια τέτοια επιταγή. Οι ιδιοκτήτες κινηματογράφων δεν δουλεύουν με αυτό τον τρόπο. Κρατάνε για λογαριασμό τους αυτές τις διαφημιστικές επιταγές που θα έπρεπε κανονικά να μας έδιναν λόγω της προφορικής διαφήμισης που τους κάνουμε, και μας αφήνουν να εξακολουθούμε να τους συστήνουμε δωρεάν. Άρα πως μπορούμε να παίρνουμε τέτοιες επιταγές;
ΕΣΥ Ορισμένες εταιρίες αντιλαμβάνονται ότι η προφορική διαφήμιση= σύσταση και προώθηση είναι πολύ ισχυρότερο εργαλείο από οποιοδήποτε άλλο διαφημιστικό μέσο. Δεν θέλουν να δουλεύουν τις συστάσεις δωρεάν και για αυτό το λόγο μοιράζονται το διαφημιστικό τους προϋπολογισμό μαζί μας, στέλνοντας μας κάθε μήνα μια επιταγή ανταμοιβής των προσπαθειών μας να τους συστήσουμε και προωθήσουμε. Και για όσο καιρό εξακολουθούμε να κάνουμε αυτή τη δουλειά (να συστήνουμε και να προωθούμε κάτι που μας αρέσει) θα μπορούσαμε να κερδίζουμε μια ωραία επιταγή κάθε μήνα ως ανταμοιβή του χρόνου και της προσπάθειας πουν καταβάλλουμε.
ΦΙΛΟΣ Είσαι σίγουρος λοιπόν ότι ο καθένας κάνει δικτυακό μάρκετινγκ κάθε μέρα;
ΕΣΥ Βεβαιότατα! Σύστησες ποτέ κάποιο εστιατόριο ή ταβέρνα σε κάποιο φίλο σου; Ο φίλος σου απολαμβάνει -όπως κι εσύ -; το φαγητό του σε αυτό και με τη σειρά του το συστήνει στους δικούς του γνωστούς. Αυτή η αύξηση των εσόδων , είναι κάτι που ο εστιάτορας εκτιμά πραγματικά; Εσύ την προκάλεσες.
Προτείνεις και [προωθείς- να το και σε άλλο παράδειγμα- κάτι που σου αρέσει. Παρόλα αυτά δεν έλαβες κάποια αμοιβή για αυτό. ΟΙ περισσότεροι εστιάτορες δεν θα μοιραστούν μαζί σου κάποια διαφημιστικό budget που αλλιώς θα έπρεπε να κάνουν για να έχουν τον κόσμο που τώρα έχουν γιατί εσύ ξεκίνησες να τους συστήνεις.. Και εσύ τώρα κάνεις τη σύσταση δωρεάν.
Η σύσταση σου ήταν αποτελεσματικότερη από το να μοίραζε 1-2 κουπόνια γευμάτων . διαφημιστικά φυλλάδια ή να κόλλαγε αφίσες. Η δικτύωση είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να εκπαιδευτούν και άλλοι υποψήφιοι για προϊόντα και υπηρεσίες.
Γιατί; Γιατί οι άνθρωποι ακούν και εμπιστεύονται την γνώμη των ανθρώπων που γνωρίζουν προσωπικά.
Εάν είχες ανάγκη άμεσα μια επέμβαση στον εγκέφαλο -; μια δύσκολη δηλαδή επέμβαση -; ποια από τις δυο παρακάτω μεθόδους θα ακολουθούσες;
1η ΜΕΘΟΔΟΣ Θα κοίταζες ποιος χειρουργός έχει τη μεγαλύτερη καταχώρηση στον Χρυσό Οδηγό; Θα εμπιστευόμουν τον Χειρουργό με τον μεγαλύτερο διαφημιστικό προϋπολογισμό; Η μήπως
2η ΜΕΘΟΔΟΣ Θα έψαχνες να βρεις κάποιον που γνωρίζεις, ένα άτομο που έχει ο ίδιος ή ένας γνωστός του μια αντίστοιχη εμπειρία με χειρουργό και θα ζητούσες τη γνώμη του; Θα ζητούσες τη γνώμη ενός ασθενούς πού είχε μια εμπειρία ή έστω του οικογενειακού σου γιατρού που γνωρίζεις και εμπιστεύεσαι;
Είμαι σίγουρος ότι θα επέλεγες τη δεύτερη μέθοδο. «όταν πρόκειται για χειρουργική επέμβαση, θέλεις να έχεις μια γνώμη που μπορείς να εμπιστευθείς.
Αυτό είναι ένα παράδειγμα δικτύωσης. Ο φίλος ή ο οικογενειακό; Σου γιατρός θα σου πει ελεύθερα τη γνώμη του και θα σου συστήσει έναν χειρουργό. Δεν έχεις καμία υποχρέωση να ακολουθήσεις αυτή τη σύσταση εκπαιδεύτηκες όμως πάνω σε μια άλλη επιλογή στην πορεία λήψης της απόφασης σου.
ΦΙΛΟΣ Τώρα το κατάλαβα. Αφού ούτως ή άλλως συστήνω και προωθώ πράγματα καθημερινά, θα μπορούσα και να πληρώνομαι για αυτό. Σωστά;
ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ;
Τώρα πια η συζήτηση είναι εύκολη. Δεν είναι απειλητική για τον φίλο σου και πιεστική και άβολη για σένα, γιατί μόλις τον εκπαίδευσες πάνω στον τρόπο που δουλεύει, πάνω στην πραγματικότητα του δικτυακού μάρκετινγκ.
Εάν ο υποψήφιος σου είναι έξυπνος θα καταλάβει γρήγορα ότι υπάρχουν δύο τύποι ανθρώπων:
  1. Οι άνθρωποι που κάνουν Δικτυακό Μάρκετινγκ κάθε μέρα και πληρώνονται για αυτό ,και
  2. ΟΙ άνθρωποι που κάνουν δικτυακό μάρκετινγκ κάθε μέρα και ΔΕΝ πληρώνονται για αυτό.
Ο καθένας κάνει καθημερινά Δικτυακό Μάρκετινγκ
Να και άλλα παραδείγματα
  • Συστήνοντας ένα σχολείο για τα παιδιά μας.
  • Συστήνοντας ένα μπαρ με καταπληκτική ατμόσφαιρα.
  • Συστήνοντας νένα αγαπημένο τραγούδι ή καλλιτέχνη.
  • Συστήνοντας ένα φίλο σε μια φίλη.
  • Συστήνοντας ένα συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου.
  • Συστήνοντας μια αγαπημένη συνταγή φαγητού.
  • Συστήνοντας ένα Αμοιβαίο Κεφάλαιο ή μια συγκεκριμένη επένδυση.
  • Συστήνοντας ένα γιατρό, δικηγόρο, λογιστή, ασφαλιστή.
  • Συστήνοντας έναν Οδοντίατρο.
  • Συστήνοντας την αγαπημένη σου εκπομπή στην τηλεόραση.
  • Συστήνοντας ένα μυστικό αδυνατίσματος.
  • Συστήνοντας ένα καταπληκτικό κατάστημα ρούχων.
  • Συστήνοντας μια εκκλησία.
  • Συστήνοντας κάποιους νέους φίλους.
  • Συστήνοντας ένα υπολογιστή ή ένα πρόγραμμα.
  • Συστήνοντας ένα καλό βιβλίο.
Αυτά είναι παραδείγματα Δικτυακού Μάρκετινγκ στην πράξη. Συστήνεις τα πράγματα και τις υπηρεσίες που σου αρέσουν. Ο υποψήφιος σου δεν έχει καμία υποχρέωση να δεχθεί τις υποδείξεις σου.
Η μοναδική σου δουλειά είναι να εκπαιδεύεις και παρουσιάζεις διαφορετικές λύσεις ή επιλογές στον υποψήφιο. Η δουλειά σου δεν είναι να πάρεις εσύ την απόφαση στη θέση του υποψηφίου σου. Αυτό είναι δικό του δικαίωμα και αρμοδιότητα. Η δική σου αρμοδιότητα είναι να δώσεις στον υποψήφιο μια ευκαιρία να μάθει αυτές τις νέες πληροφορίες.
Εντούτοις δεν είσαι ούτε υπεύθυνος ούτε και αρμόδιος για τις αποφάσεις που θα πάρει ο υποψήφιος σου αφού ακούσει αυτές τις πληροφορίες

ΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ MARKETING ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΑΣ

Για να έχετε μια σταθερή και διαρκή ανάπτυξη της δικτυακής σας επιχείρησης, θα πρέπει να ΚΤΙΣΕΤΕ την εικόνα του επαγγελματία. Το δικτυακό μάρκετινγκ,βλέπετε,γίνεται με επαγγελματικό ή με ερασιτεχνικό τρόπο.

Και αυτό δεν έχει να κάνει με το αν κάνετε την επιχείρηση με μερική ή ολική απασχόληση. Έχει να κάνει με τη νοοτροπία σας, με τον τρόπο που σκέφτεστε για την επιχείρηση σας, με τον τρόπο που παρουσιάζετε την επιχείρηση σας, με τον τρόπο που δραστηριοποιήστε στην επιχείρηση σας.


Επαγγελματίες ή ερασιτέχνες λοιπόν;

Να 7 πράγματα που ξεχωρίζουν τους επαγγελματίες από τους ερασιτέχνες.

  1. Οι επαγγελματίες έχουν ένα δυνατό ΓΙΑΤΙ,ένα σαφή ΛΟΓΟ για τον οποίο κάνουν αυτή την επιχείρηση.Άλλοι για πρόσθετο εισόδημα, άλλοι για να ξεπληρώσουν πιστωτικές κάρτες και δάνεια,άλλοι για πλήρη οικονομική ελευθερία,κλπ. Οι επαγγελματίες έχουν ΛΟΓΟ για να κάνουν την επιχείρηση. Αντίθετα οι ερασιτέχνες το κάνουν ως χόμπι. Όπως ασχολούνται με τον κινηματογράφο, ασχολούνται και με το δικτυακό μάρκετινγκ.
  2. Οι επαγγελματίες αντιλαμβάνονται ότι έχουν μια επιχείρηση: Και μια επιχείρηση έχει συγκεκριμένες ώρες λειτουργίας. Τώρα αυτές μπορεί 5-10-15 την εβδομάδα για τον καθένα. Όμως είναι σταθερές και συγκεκριμένες,όσες και να είναι. Όμως δεσμεύονται να λειτουργούν αυτές τις ώρες την επιχείρηση τους. Και κάθε εβδομάδα αφιερώνουν στην επιχείρηση τους αυτές τις ώρες. Οι ερασιτέχνες από την άλλη δεν αναλαμβάνουν καμία χρονική δέσμευση απέναντι στην επιχείρηση τους. Βάζουν λίγο χρόνο, αλλά χωρίς σκέψη για την κατανομή και χωρίς συνέχεια.
  3. Οι επαγγελματίες γνωστοποιούν την ύπαρξη της επιχείρησης τους και αναζητούν συνεργάτες και πελάτες: Πώς είναι δυνατόν άλλωστε κάποιος να ενδιαφερθεί για την επιχειρηματική ευκαιρία που έχετε 'η τα προϊόντα που διαθέτετε, αν δεν το γνωρίζει; Είναι σαν να ανοίγατε ένα παραδοσιακό κατάστημα, δεν βάζατε ταμπέλα, δε΄ν είχατε βιτρίνα, δεν κάνατε διαφήμιση, ούτε εγκαίνια και παρόλα αυτά να περιμένατε να έρθουν πελάτες και συνεργάτες σε αυτό. Οι επαγγελματίες διαρκώς γνωστοποιούν την επιχείρηση τους και αναζητούν πελάτες και συνεργάτες. Από την άλλη οι ερασιτέχνες δεν κάνουν οργανωμένα τίποτα από τα παραπάνω. Απλά περιμένουν "να τους δοθεί η ευκαιρία" για να μιλήσουν σε κάποιον.
  4. Οι επαγγελματίες είναι οι καλύτεροι πελάτες της επιχείρησης τους:Πρώτα αυτοί αγοράζουν και χρησιμοποιούν όλα τα προϊόντα που έχει η επιχείρηση τους. Δεν δίνουν ούτε μισό ευρώ αλλού, αν τέτοιο προϊόν έχει και η επιχείρηση τους. Οι ερασιτέχνες, αντίθετα, δεν χρησιμοποιούν τα προϊόντα της επιχείρησης τους, ή το κάνουν περιστασιακά.
  5. Οι επαγγελματίες γνωρίζουν ότι έχουν έναν ετήσιο στόχο για την επιχείρηση τους: Ξέρουν τι τζίρο πρέπει να κάνουν, ξέρουν τι θέλουν να κερδίζουν από αυτή σε ένα χρόνο και φυσικά έχουν ένα πρόγραμμα για το πως θα τα επιτύχουν. Οι ερασιτέχνες από την άλλη δεν έχουν ούτε στόχο, ούτε πρόγραμμα.
  6. Οι επαγγελματίες έχουν ένα δοκιμασμένο σύστημα εργασίας που θα τους οδηγήσει στην επιτυχία των στόχων τους. Ένα σύστημα που ταιριάζει στους στόχους τους αλλά και στα ταλέντα τους. Και δεν το αλλάζουν διαρκώς. Οι ερασιτέχνες από τη ν άλλη ή δεν έχουν σύστημα ή δανείζονται συστήματα άλλων που δεν τους ταιριάζουν.
  7. Οι επαγγελματίες αφιερώνουν χρόνο στην προσωπική τους βελτίωση και στη διαρκή τους εκπαίδευση στο δικτυακό μάρκετινγκ: Έχουν έναν προσωπικό μέντορα, έναν coach και γίνονται με την βοήθεια του μέντορες των συνεργατών τους και τους μαθαίνουν πως και αυτοί να γίνουν μέντορες των δικών τους συνεργατών. Διαβάζουν τουλάχιστον ένα θετικό βιβλίο τον μήνα, κάνουν το αυτοκίνητο τους κινητή "ακουστική" βιβλιοθήκη, παρακολουθούν σεμινάρια.Αντιλαμβάνονται και εφαρμόζουν την αρχή "Οι επιχειρήσεις μας θα βελτιώνονται ΟΣΟ και ΟΠΩΣ εμείς βελτιωνόμαστε"
Εσείς λοιπόν τι επιλέγετε να είστε .Επαγγελματίες ή ερασιτέχνες;


Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Είναι μύθος, και επικίνδυνο πιστεύω για την ανάπτυξη της επιχείρησης σας, ότι όλοι οι άνθρωποι που γνωρίζετε και συναντάτε κάνουν για συνεργάτες σας στο δικτυακό μάρκετινγκ

Η αλήθεια είναι ότι ενώ το Δικτυακό Μάρκετινγκ κάνει για όλους, δεν κάνουν όλοι για το δικτυακό μάρκετινγκ. Αν αυτό το καταλάβετε, θα κερδίσετε πολύτιμο χρόνο.Εάν δεν το καταλάβετε θα υποστείτε το τίμημα: τα ΟΧΙ, τις απογοητεύσεις και την καθυστέρηση στην ανάπτυξη του δικτύου σας, η οποία -αν δεν έχετε ήδη ένα δυνατό ΓΙΑΤΙ μπορεί να σας οδηγήσει και την χειρότερη επιλογή που είναι να τα παρατήσετε.

Κερδίζετε λοιπόν χρόνο και καλύτερες πιθανότητες , εάν αναζητάτε στους υποψηφίους σας 5 χαρακτηριστικά:

ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΩΔΕΙΣ

Τα άτομα που αναζητούν την περιπέτεια, είναι και τα άτομα αντιμετωπίζουν και ξεπερνούν κάθε φόβο με ΔΡΑΣΗ. Είναι τα άτομα που ΔΡΟΥΝ και όχι απλά ΣΚΠΕΠΤΟΝΤΑΙ ότι θα ήταν καλό να δράσουν.Είναι τα άτομα που βλέπουν τη ζωή σαν μια όμορφη περιπέτεια κι όχι σαν ένα ...βάρος, 'η σαν ταξίδι γεμάτο....κινδύνους.

ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ Ν
ΕΑ ΠΡΟϊΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ

Στο μάρκετινγκ αυτά τα άτομα τα ονομάζουμε νεωτεριστές. Είναι τα άτομα που έχουν την περιέργεια, την θέληση για δοκιμή, τη θέληση να είναι μέσα στα πράγματα , τη θέληση να είναι οι πρώτοι που θα δοκιμάσουν κάτι νέο.

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ

Είναι βασικό χαρακτηριστικό. Δεν τους ενδιαφέρει τι θα πουν οι άλλοι και πως θα τους χαρακτηρίσουν όταν ξεκινήσουν μια επιχείρηση για το δικτυακό μάρκετινγκ.Ξέρουν καλά ότι οι άλλοι δεν είναι εκείνοι που θα τους βοηθήσουν να βελτιώσουν τη ζωή τους. Για αυτό και ούτε κρίνουν τους άλλους , ούτε τους απασχολεί πως τους κρίνουν οι άλλοι.

ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

Και αυτό είναι στάση ζωής. Το έχει ή δεν το έχει κάποιος. Η δικτυακή επιχείρηση για να έχει ενδιαφέρον και για εμάς και για τους άλλους πρέπει να γίνεται ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ. Αυτό μπορεί να γίνει, και προϋποθέτει ότι και αυτός που θα την κάνει, πρέπει να έχει ως γνώρισμα του χαρακτήρα του, την επιθυμία να κάνει το καθετί με διασκεδαστικό τρόπο.

ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΚΑΙ...ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΛΙΑ
Όπως το ακούτε. Αν ο υποψήφιος σας βαριέται να κάνει τα ίδια πράγματα κάθε μέρα που βλέπει ότι δεν τον οδηγούν σε διαφορετικά αποτελέσματα, και αντιλαμβάνεται ότι βασική αιτία για αυτό είναι ότι χρησιμοποιεί παλιές μεθόδους, τότε είναι ο ιδανικός σας υποψήφιος.

Αυτά είναι 5 χαρακτηριστικά του ιδανικού υποψήφιου συνεργάτη σας .

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την δικτυακή σας επιχείρηση, επικοινωνήστε μαζί μου

Εφη Γαρδικη τηλ 6936610819



Επιχειρηματική Πρόταση

καλώς ηρθατε στη νέα τάση, στην επαγγελματική ευκαιρία
 που σας δίνει τη δυνατότητα να συμπληρώσετε το εισόδημα σας μέχρι και να αλλαξετε τη ζωή σας !
Αναζητούμε ανθρώπους που.
  1. Χρειάζονται  ένα έξτρα εισόδημα
  2. Ψάχνουν μια επαγγελματική ευκαιρία
  3. Εχουν διάθεση για εργασια
  4. Είναι διδάξιμοι
  5. Θέλουν οικονομική ανεξαρτησία
  6. Θελουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο
Δεν έχει καμια σημασία τι γνώσεις έχετε και τι δουλειά κάνετε μέχρι σήμερα.
Αυτο που έχει σημασία είναι να είστε θετικοί στη μάθηση και να θέλετε να αλλάξει η ζωή σας.
    
  ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛ.6936610819     

ΜΑΘΕΤΕ ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ 

ΤΗΣ FOREVER LIVING PRODUCTS  

      πατηστε εδω   ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ

                       ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΗΣΕΙΣ

                         MARKETING PLAN 1

Στη Forever μπορεί κάποιος να γίνει μέλος
απλά για να είναι Καταναλωτής
ή  για να είναι Συνεργάτης και να βγάζει εξτρά χρήματα
Γίνετε και εσείς μέλος της παγκόσμιας Forever οικογένειας

Γιατί να Γίνετε Συνεργάτης της Forever Living Products;


Η Forever Living Products αποτελεί μια εταιρεία διαφορετικού τύπου, μια εταιρεία η οποία παρέχει σε κάθε άνθρωπο μια καλύτερη ποιότητα ζωής μέσω καινοτόμων προϊόντων ευεξίας και μιας ασυναγώνιστης οικονομικής ευκαιρίας.



Multi-Level Marketing


Δεν Έχουν Δημιουργηθεί Όλες οι Επιχειρήσεις Με τον Ίδιο Τρόπο


Η Forever Living Products είναι μια εταιρεία με αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχίας που αποδεικνύει την ακεραιότητά της σε κάθε επιχειρηματική απόφαση. Παρόλο που υπάρχουν και άλλες εταιρείες που ισχυρίζονται πως προσφέρουν παρόμοιες ευκαιρίες, είναι πολύ  σημαντικό να  κατανοήσετε ποια είναι τα στοιχεία που κάνουν μια εταιρεία πολυεπίπεδου marketing επιτυχημένη. Αναζητήστε αυτά τα σημαντικά στοιχεία σε μια επιχείρηση:


Ποιοτικά
Προϊόντα

Καινοτόμα, ποιοτικά προϊόντα  που να μιλούν από μόνα τους για την υπεροχή της εταιρείας, παράλληλα με εσάς σαν Συνεργάτη. Αναζητήστε μια εταιρεία – ηγέτη της αγοράς με αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχίας.


Όχι Προσπεράσματα


Όταν κάποιος που υποστηρίξατε και συστήσατε στην εταιρεία σας, διακριθεί στις πωλήσεις, θα πρέπει να ανταμειφθείτε και εσείς από την εταιρεία, χωρίς αυτή να σας προσπεράσει. . 


Όχι Υποβιβασμοί


Ο Συνεργάτης δεν θα πρέπει να υποβιβάζεται εξαιτίας κάποιας αδράνειάς του στις πωλήσεις. Εφόσον έχετε προαχθεί σε κάποιο επίπεδο, θα πρέπει να μπορείτε να παραμείνετε σε αυτό το επίπεδο για όλη τη ζωή σας και χωρίς να χρειάζονται εξαναγκαστικές αγορές. 


Η Καταβολή των Αμοιβών Θα Πρέπει Να Γίνεται Βάσει της Λιανική Τιμής των Προϊόντων


Οι αμοιβές που βασίζονται στη λιανική τιμή των προϊόντων σημαίνουν περισσότερα χρήματα για εσάς, τον Συνεργάτη. Αμοιβές που βασίζονται στη χονδρική τιμή των προϊόντων θα πρέπει να αποτελούν αρνητικό παράγοντα για την επιλογή σας.

Επιβεβαιωμένη Οικονομική Σταθερότητα

Η σταθερή ανάπτυξη αποτελεί έναν ισχυρό παράγοντα για ένα επιτυχημένο μέλλον. Θα πρέπει να ελέγξετε το διάγραμμα ανάπτυξης και πωλήσεων της εταιρείας καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής της.


Μακροβιότητα της Επιχείρησης

Όσο μεγαλύτερο ιστορικό ύπαρξης έχει μια εταιρεία, τόσο μεγαλύτερη εμπειρία και σταθερότητα διαθέτει. Αναζητήστε μια εταιρεία που να διαθέτει τουλάχιστον 5 χρόνια ανάπτυξης και  ισχυρής διοίκησης στο ιστορικό της. Η Forever Living διαθέτει ένα ιστορικό με πάνω από 30 χρόνια επιτυχίας.


Πολλαπλές Ευκαιρίες Εισοδήματος

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης Πολυεπίπεδου Δικτυακού Marketing  που  θα σας ωθήσει να ασχοληθείτε με μια τέτοια εταιρεία, είναι ότι μπορείτε να απολαύσετε πολλαπλές ευκαιρίες εξοικονόμησης κέρδους. Μια καλή εταιρεία θα πρέπει να σας προσφέρει  συμμετοχή στα κέρδη, μπόνους ηγεσίας και μπόνους από κίνητρα.


Αναλώσιμα Προϊόντα

Μια ενεργή βάση πελατών συνιστά παράγοντας ζωτικής σημασίας για μια επιτυχημένη  επιχείρηση που έχει σαν βάση της το σπίτι. Αυτή η βάση μπορεί να δημιουργηθεί μόνο με ποιοτικά αναλώσιμα προϊόντα.


Εκτεταμένο Δίκτυο Υποστήριξης

Η επιτυχία σας συνδέεται άμεσα και αντιπροσωπεύει την επιτυχία της επιχείρησης. Μια καλή εταιρεία θα πρέπει να σας προσφέρει εξαιρετική εκπαίδευση, σεμινάρια, κίνητρα και ένα επιτελείο υποστήριξης.


Διεθνής Παρουσία

Μια εταιρεία με διεθνή παρουσία επιδεικνύει σταθερότητα, ανάπτυξη  και άφθονη εμπειρία στον χώρο.


Δεν υπάρχει άνθρωπος σε αυτό τον πλανήτη οποίος δεν θέλει να είναι πιο όμορφος και υγιείς.
Με σιγουριά δεν υπάρχει καλύτερη προοπτική από αυτή που έχετε με την Forever, διότι μπορείτε να αντιπροσωπεύσετε τα πιο ποιοτικά προϊόντα, στον πιο κερδοφόρο τομέα εμπορίου.
Υπολογίζεται ότι, από το έτος 2010 περισσότερα από ένα τρισεκατομμύριο ευρώ θα δαπανώνται ετησίως για την διατήρηση της υγείας, της ομορφιάς και της ευρωστίας. Είναι στο δικό σας χέρι να καθορίσετε το μερίδιο σας σε αυτή την αγορά των δισεκατομμυρίων. Δεν υπάρχει όριο στα έσοδα σας, είναι  απλά θέμα εργασίας, φιλοδοξίας και συνεχούς προσπάθειας.
Οι λόγοι για να συνεργαστούμε με την Forever Living Products
  • - Ξεκινάτε χωρίς κεφάλαιο - δεν χρειάζεται να βάλετε χρήματα, και κανένας δεν θα σας ζητήσει να αποθηκεύσετε "stockαρετε"προϊόντα. Αγοράζετε μόνο τα προϊόντα που εσείς θέλετε όποτε τα χρειάζεστε.
  • - Εργάζεστε στην δική σας επιχείρηση - αλλά σας υποστηρίζει η εταιρεία και ο manager του δικτύου σας.
  • - Είσαι αφεντικό του εαυτού σου
  • - παρ΄ όλα αυτά είστε μέλη μια πολύ μεγάλης, πολύ επιτυχημένης και εδραιωμένης στο χώρο της εταιρεία, με τζιρο 2.6 δις δολάρια 2008-2009.
  • - Μπορείτε να εργάζεστε όσες ώρες επιθυμείτε, στον χώρο σας, για να πετύχετε τους στόχους σας, και έτσι δεν θα έχετε επιπλέον έξοδα εφόσον εργάζεστε στον χώρο του σπιτιού σας.
  • - Δωρεάν εκπαίδευση είναι διαθέσιμη για να γνωρίσετε τα προϊόντα και να εξοικειωθείτε με τις αρχές του Δικτυακού Μάρκετινγκ.
  • - Θα χρειαστεί να κάνετε πολύ λίγα σε σχέση με τα έντυπα και τις πληροφορίες καθώς η FLP κάνει όλη την δουλειά για εσάς.
  • - Στην FLP μόνο ανεβαίνετε
  • - όλες οι βαθμίδες είναι σταθερές, γι' αυτό και δεν χάνετε την βαθμίδα σας αν για κάποιο διάστημα δεν εργαστείτε.
  • - Ενημερώσεις του δικτύου γίνονται καθημερινά, οπότε αν ανεβείτε βαθμίδα κατά την διάρκεια του μήνα από εκείνη την ημέρα θα παίρνεται τα bonus με τα ποσοστά της νέας βαθμίδας.
  • - Πλήρη καθημερινή παρακολούθηση της παραγωγής του δικτύου σας παγκόσμια μέσω του ηλεκτρονικού σας υπολογιστή
  • -Τα bonus των συνεργατών κυμαίνονται, ανάλογα την βαθμίδα, από 5 - 18 % και υπολογίζονται στην λιανική τιμή των προϊόντων. Τα bonus δεν σταματάνε. Η FLP ανάλογα την ανάπτυξη του δικτύου δίνει και bonus ηγεσίας. Τα οποία είναι και η πραγματική δύναμη του marketing Plan της FLP.
  • - Δημιουργείς ένα πάγιο εισόδημα μακροπρόθεσμα.
  • - Τα προϊόντα είναι αναλώσιμα και έχουν υψηλό ρυθμό επανάληψης.
  • - Η «αγορά προϊόντων από το σπίτι» ανθίζει ΔΙΕΘΝΩΣ.
  • - Η εναλλακτική φροντίδα της υγείας και διατροφής αναπτύσσεται ραγδαία.
  • - Η επιχείρηση ευδοκιμεί βοηθώντας άλλους.
  • - Η Forever είναι μια εταιρία εύρωστη.Έκλεισε με τζίρο 2,6 δις.δολλαρια..
  • - Δεν υπάρχουν διακρίσεις, όλοι μπορούν να ασχοληθούν με αυτή την επιχείρηση (ανεξαρτήτως ηλικίας, σπουδών, κτλ.).
  • - Μπορείς να βελτιώσεις την υγειά σου προσωπικά όσο και των προσφιλών σου προσώπων.
  • - Έχετε την ελευθερία να μετακομίσετε ή να πάτε σε άλλη χώρα και να συνεχίσετε να εργάζεστε όπως και πριν.
Από το 1978, η Forever Living Products παράγει εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα τα οποία καλύπτουν τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες για υγεία και ομορφιά. Η αξεπέραστη ποιότητα, η μεγάλη ποικιλία των προϊόντων καθώς και η μοναδικότητα τους αποτελούν ένα ισχυρό θεμέλιο για να χτίσετε την δική σας επιχείρηση.
Σκεφθείτε την ευκαιρία που σας δίνετε!
Εμείς θα σας βοηθήσουμε να  την αξιοποιήσετε, ώστε να απολάυσετε τα καταπληκτικά οικονομικά οφέλη που προκύπτουν για εσάς και την οικογένεια σας.

Τρόποι συνεργασίας


Τρόποι συνεργασίας με την Forever Living Products
... ως καταναλωτής
  • - αγοράζετε ποιοτικά προϊόντα, που βοηθούν στην διατήρηση της καλής σας υγείας.
  • - αγοράζοντας στην χονδρική τιμή έχετε κέρδος 17,7-43% εάν θελήσετε να προτείνετε τα προϊόντα
  • - κερδίζετε χρόνο επιλέγοντας τα προϊόντα που επιθυμείτε από τον κατάλογο δίνοντας τηλεφωνική παραγγελία.
  • - τα προϊόντα έρχονται στη διεύθυνση που επιθυμείτε την επόμενη ημέρα, με ελάχιστη επιβάρυνση η και χωρίς έξοδα courier αν η παραγγελία σας είναι 200€ και άνω.
  • - όλα τα προϊόντα έχουν 100% εγγύηση επιστροφής χρημάτων 30 ημερών ακόμη και αν καταναλωθούν.
  • - υπάρχει πάντα κάποιος με τον οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε και να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σας.
  • - έχετε την δυνατότητα προτείνοντας τα προϊόντα και σε άλλους να γίνετε συνεργάτης.
... ως συνεργάτης
  • - Για να μπορέσει να συνεργαστεί κάποιο άτομο με την Forever Living Products χρειάζεται να έχει πρώτα έναν ανάδοχο, δηλαδή κάποιον που θα του γνωρίσει την εταιρεία, θα τον ενημερώσει σχετικά με τα προϊόντα και το επιχειρηματικό πλάνο.
  • - Στη συνέχεια συμπληρώνει την σύμβαση συνεργασίας και επιλεγει τα προϊόντα της επιλογής του, στην χονδρική τιμή. Η σύμβαση είναι δωρεάν και δεν έχει ούτε κόστος ανανέωσης.
  • - δημιουργείτε την δική σας επιχείρηση με δωρεάν εκπαίδευση από την εταιρεία και από εμας και τους συνεργατες μας .
  • - αγοράζοντας στην χονδρική τιμή έχετε κέρδος από 48 έως και 61% προτείνοντας τα προϊόντα
  • - στα πρώτα επίπεδα μπορείτε να κερδίσετε από 300-2500€ το μήνα.
  • - η πληρωμή των bonus γίνεται κάθε μήνα και με βάση την καθαρή λιανική αξία των προϊόντων που διακινήθηκαν από την Ομάδα σας.
  • - αλλάζετε βαθμίδα μόνο προς τα πάνω. Όσο και αν χρειαστεί να σταματήσετε, ποτέ δεν χάνετε την βαθμίδα σας.
  • - όταν ανεβείτε βαθμίδα κατά την διάρκεια ενός μήνα, αυτόματα πληρώνεστε με τα ποσοστά της νέας βαθμίδας.
  • - η επιχείρηση που δημιουργείτε είναι οικογενειακή και κληρονομήσιμη.
Θέλετε τα προϊόντα που χρησιμοποιείτε να σας επιστρέφουν μετρητά χρήματα;

Με το νέο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Συστάσεων, οι συστάσεις σας ανταμείβονται με Bonus, συγκεκριμένα:

Για κάθε  φίλο που συστήνετε και  εγγράφετε εσείς ως μέλος...
κερδίζετε Bonus 15% σε μετρητά χρήματα, ενώ ο φίλος σας θα απολαύσει έκπτωση 15% από την Λιανική Τιμή Καταλόγου των προϊόντων μας για προσωπικη του χρηση και 17,7% Κερδος Λιανικης . Και φυσικά όλοι έχουν την ίδια δυνατότητα να ωφεληθούν συστήνοντας άλλους.
Μπορεί ο φίλος μου μετά την εγγραφή του ως μέλος να χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα επιβράβευσης συστάσεων;
Φυσικά όλοι έχουν την ίδια δυνατότητα να ωφεληθούν συστήνοντας άλλους.
Παράδειγμα:
Με αγορά προϊόντων Λιανικής Αξίας 100€
Με το πρόγραμμα επιβράβευσης ο φίλος σας θα αγοράσει τα προϊόντα του 85€ (κέρδος 15€) & εσείς θα λάβετε 15€ Bonus σε μετρητά χρήματα.

Απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις υποψήφιων συνεργατών μας
Χρειάζεται να πουλάω?
ΟΧΙ.
Απλώς αφού τα χρησιμοποιήσεις, τα προτείνεις σε συγγενείς και φίλους και εκείνοι με την σειρά τους αγοράζουν κατ' ευθείαν από την εταιρεία τα προϊόντα που εκείνοι επιθυμούν.
Είναι το δικτυακό μάρκετινγκ παράνομο, όπως είναι οι πυραμίδες?
ΟΧΙ.
Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι ένας νόμιμος τρόπος διακίνησης αγαθών ή υπηρεσιών. Γι' αυτό τον λόγο περισσότερα από 100 δις δολάρια διακινούνται κάθε χρόνο μέσω του δικτυακού μάρκετινγκ.
Είναι η Forever πυραμιδα ?
ΟΧΙ δεν είναι πυραμιδα
, στα σχήματα πυραμίδας, χρήματα βγάζουν όσοι βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας. Αντιθέτως, στην Forever χρήματα βγάζουν όσοι εργάζονται και είναι παραγωγικοί.
Γιατί να γίνω Συνεργατης της Forever ?

α)
Τα προϊόντα που πουλάει η Forever είναι όντως ποιοτικά.
β) Δεν υπαρχει περίπτωση υποβιβασμού.
γ) Μπορεις να κληρονομήσεις το δίκτυό σου στα παιδιά σου.
δ) Είναι γραμμένη η πολιτική της εταιρίας που την παραλαμβάνεις μολις γινεις συνεργάτης.
ε) Τα προϊόντα είναι αναλώσιμα.
στ) Οι αμοιβές καταβάλονται βάσει της λιανικής τιμής του προϊόντος.
ζ) Δραστηριοποιείται στην αγορά η Forever 32 χρονια και είναι σε 147 κράτη.
η) Η Forever είναι μια εταιρία εύρωστη.Εκλεισε με τζιρο 2,6 δις.δολλαρια.
θ) Πολλαπλες ευκαιριες εισοδηματος.
ι) Άνευ όρων εγγύηση των 30 ημερών ακόμα και χρησιμοποιημένο το προόν.
Νομίζω ότι δεν διαθέτω τα χρήματα για να ξεκινήσω.
Ο καθένας μπορεί να ξεκινήσει εντελώς δωρεάν.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να συμπληρώσετε την δωρεάν αίτηση εγγραφής που σας δίνει το δικαίωμα να αγοράζεται τα προϊόντα που χρειάζεστε στην χονδρική τιμή από την πρώτη κιόλας μέρα.
Δεν έχω χρόνο.
Η επιχείρηση αυτή είναι ειδικά σχεδιασμένη για πολυάσχολους ανθρώπους.
Απλώς συστήστε τα προϊόντα στους συγγενείς και τους φίλους σας. Συζητήστε μαζί τους για την ευκαιρία που δίνει η FLP σε όσους θελουν να χτίσουν την δική τους προσωπική επιχείρησή χωρις κεφαλαιο. Μοιραστείτε τις εμπειρίες σας. Βοηθήστε τους να αγοράσουν τα πρώτα τους προϊόντα και στη συνέχεια παροτρύνετε τους να κάνουν το ίδιο.